5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 (redigerat) Detta är samma lek som layton gjorde fast med lite ändringar. Kopierar det hon skrev, med lite ändringar: I den här forumleken ska man välja vilken av de två ovanstående man gillar mest. Du måste välja en av dem, inte säga "Jag hatar er båda två!!!" Så välj en av dem och skriv en motivering. Nu i början så gäller det en liten specialregel för Personen Under Mig, för då finns det bara en ovanstående person, och det är ju jag... så PUM, du väljer mellan mig och admin, men detta är bara ett undantag som sagt för att leken ska komma igång. Fattar du fortfarande inte? Jag kan ge ett exempel. Layton: Vem gillar du mest om du skulle fått välja mellan mig och admin? Lisa: Jag väljer admin. Vem gillar du mest om du fick välja mellan mig och Layton? Patrik: Jag väljer Layton. Vem gillar du mest om du fick välja mellan mig och Lisa? Osv... Hoppas ni fattar nu. Låt oss börja! Du måste vänta tills det finns två svar efter ditt svar innan du får svara igen, annars så väljer du vem du gillar mest med dig själv och någon annan, och det blir lite skumt. Så dina svar får komma max var tredje gång, och inte varannan. _______ Alltså handlar det inte om att gifta sig nu. Det handlar om att välja den man gillar mest. Nu är det alltså mellan admin och mig. Redigerat 11 Juli 2011 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Admin, coolare avatar :3 Dock är ditt användarnamn ganska svårt att slå.. Men det får bli Admin iaf. Mellan mig och 3FJSKFJSKGJES då antar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 3FJSKFJSKGJES för jag känner inte dig så bra Hurricane... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Är kär i Layton :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Är också kär i Layton :wub: men måste nog säja nils-jonas ändå för det finns inget i världen som är mer asum än nils-jonas Redigerat 12 Juli 2011 av Svampen2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Svampen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 PPP, Svampen: WTF? onT: Hmmm... jag vet inte riktigt, tror jag väljer Imaiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Layton väljer jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Edit: Ninjad. Teil då. Redigerat 12 Juli 2011 av Oroletfns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Oroletfns, för teil är en äcklig skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) EDIT: KawaiiNeko0. Tänkte på att det var den andra tråden där man ska välja vilken man helst gifter sig med. Redigerat 12 Juli 2011 av Kaktuskun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jag tycker inte om någon av er... åh, vem ska jag välja, hmm. Tror jag tar Kaktuskun. Han har åtminstone aldrig kallat mig för hora <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg