Hoppa till innehåll

Sugen På Ett Svesnkt Minecraftforum?


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag håller på att bygger upp ett minecraft forum som är på svenska.... http://linkoii.4forum.biz/ är adressen nu... men kommer byta adress senare i somar/höst, men vet inte riktigt till vad?

Ni får ha förståelse att forumet fortfarande byggs och kommer inte vara klart förrän senare hös/tidig/mitt vinter eftersom jag kommer ägna hela sommaren på olika semestrar och så vidare! (är på semester nu) och till hösten börjar jag ju i högstadiet och kommer inte ha tid men jul lovet kommer att ägnas så gott som 24/7 vid datorn och fixar med forum,server och youtube kanalen ( www.youtube.com/sweletsplay4you/ ) (som för övrigt efter julen kommer ägna sig mer åt xbox 360 och PS3 om nån vill bli sideuploader med mig) Efter jul lovet så kommer jag att veta sluttider och läxtider och sånt och kommer planera vilka tider jag kan sitta vid datorn!

På hemsidan just nu kan man:

Göra trådar om Minecraft och Minecraft servrar

Anöka till våran server

 

 

TÄVLINGEN ÄR REDAN AVLUTAD OCH VANNS UTAV Maximate

Ansök även till våran 24/7 server!

Redigerat av skatan222
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

No offense men gratis forumplugins med blinkande reklam brukar inte ta någon särskilt långt, speciellt inte med tanke på att du har konkurrens från flera seriösa svenska minecraft communitys.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...