EmmaAmme Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 När jag spelar nazi zombies på ps3 så står de ibland i hörnet att jag har fått meddelanden eller vänförfrågningar, hur ser man dom? Vad klickar man på osv? Hur svarar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Någon har skickat t.ex ett meddelande till din PSN användare. Jag är inte alls bekant med Ps3 kontrollerna men någon slags PSN knapp ska de la finnas. Om det nu är som på Xbox Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Klicka på PSN-knappen på kontrollen, sedan gå så långt du kan till höger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Med det här vill jag inte mena någonting illa med att du är tjej, men om du är tjej och spelar Call of Duty kan du räkna med en jävla massa friend requests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg