Escain Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Bah, tentor. Påminn inte folk som sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Första tentan är på fredag, måste leverera.D'aaw. De växer upp så fort :') Vad tentar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Måste ha hjälp snabbt! Vilken bild ska jag ha på facebook som profilbild dåra. 1. Sitter ute på en myr i Skottland och beundrar fårbajs, i bakgrunden ser man berg, ett gammal stenkors och några får. 2. Sitter på ett whiskey-distileri i Islay, Skottland och avnjuter en 12årig gammal Bowmore whiskey. 3. Inne på en restaurang med min moster och avnjuter min första pint öl som 18-åring. Pick wisely. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Det beror ju helt på hur bilderna ser ut. Länka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Vi vill ju se vad vi har att välja mellan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 D'aaw. De växer upp så fort :') Vad tentar du?Marknadsföring it is. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Det beror ju helt på hur bilderna ser ut. Länka! Vi vill ju se vad vi har att välja mellan :(Bilderna är fortfarande på kameran. Får se om jag vågar lägga upp dem imorgon, annars tyckte jag att beskrivningarna var relativt spot on :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Marknadsföring it is. :student:Nice. Den tentan har jag klarat B) (kul kurs f.ö.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Nice. Den tentan har jag klarat B) (kul kurs f.ö.)Första tentan, som sagt, så vet inte riktigt vad jag har att vänta mig rent svårighetsmässigt. Fick dessutom boken över två veckor in i kursen pga att den var slut i lager, så har fått slita som ett djur för att hinna ikapp. Vill ha A. Like A boss. Och absolut, kul kurs, väldigt lätt att anknyta till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Vadå slut i lager? Köp någon annan stans då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Ny bok, enda batchen som fanns inne var den som var specialbeställd för min klass på universitetsbiblioteket. Och de hade beställt in för få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Segt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg