Proccito Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Jag kom hem klockan 2. Nu är klockan 8. Vad fan har jag gjort sedan jag kom hem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Party hard. Klockan är 04:35 och jag har lektion imorgon (idag). Ouch. Godnatt. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Party hard. Klockan är 01.59 och jag har lektion imorgon (idag). Ouch. Godnatt. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Finns det nån jävel här som spelar Technic Pack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 Här har det hänt mycket! Hade fuska uppe som flik konstant tills 1-2 månader tillbaka. Så kom jag på att här har jag inte varit på ett tag. Hela utseendet har fått sin uppdatering, som var tänkt att komma för 1-2 år sedan? Och Oz har öppnat chattråden o::: what up annars då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 Här har det hänt mycket! Hade fuska uppe som flik konstant tills 1-2 månader tillbaka. Så kom jag på att här har jag inte varit på ett tag. Hela utseendet har fått sin uppdatering, som var tänkt att komma för 1-2 år sedan? Och Oz har öppnat chattråden o::: what up annars då?Himmelen är ju alltid uppe, men ibland kan träd vara uppe tills man sågar ner dom, eller plan och fåglar tills dom landar. Syftar du på något speciellt? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2013 http://www.fuska.se/forum/topic/54835-farv%C3%A4l/ Aw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 Är sjukt bakfull... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 Är sjukt bakfull...PÅ EN TORSDAG!!!??? Ontopic: Jag försover mig alldeles för mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 lillördag igår ju! För övrigt gillar jag att varningar nu mera kallas Varningspoäng känns nästan dåligt att inte ha några då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 lillördag igår ju! För övrigt gillar jag att varningar nu mera kallas Varningspoäng känns nästan dåligt att inte ha några då!Så man får poäng när man blir varnad!? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 PÅ EN TORSDAG!!!??? Ontopic: Jag försover mig alldeles för mycket... Alkoholkonsumtion är inte nödvändigtvis bundet till veckoslutet för en student.Onsdag är min största festdag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg