speltoken Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Det funkade tamefan bra inatt. Spelade väl till kl 2 inatt. Stängde sedan av xboxet och gick och lade mig. Jag skulle gå in och köra lite live nu och jag upptäckte att jag fan inte kan spela ett enda spel online. Jag kan heller inte joina parties och andra kan in joina mitt party. Jag ska ha ett år guld och jag fixade nytt i Januari. Detta är ju skumt. Hur är det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Kolla internet uppkopplingen? Se till att du har loggat in på rätt profil, det är säkert nåt liiiiiitet problem bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 16 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Tog och stängde ner hela skiten och startade upp det igen. Då funkade det :) Måste varit något lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 ok....du kan ju typ byta namn på tråden och sånt så folk inte fortsätter svara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.