Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Är du bra på spleef, och vill visa det på en spleef turnering?

Nästa helg, troligtvis lördag, kommer jag och en kompis hålla i en spleef turnering, på en server som han eller jag kommer hålla i.

Reglerna är:

Matcherna är på en bana som är 10x10 blocks med 2 lager och lava i botten (dålig bild i bilagor)

Matcherna är 1vs1 och i så många omgångar som behövs, blir nån över går den automatiskt vidare till nästa omgång!

----

l---

----

nåt sånt kommer "matchträdet" se ut!

Lite fler regler och info kommer närmare tävlingen

http://www.youtube.com/watch?v=NaJ6rzOQ1bk

där kan du anmäla dig eller svara på detta :)

Har 6 som är med nu, men behöver fler!

post-89746-1310830049_thumb.jpg

Redigerat av skatan222
Skrivet

Seriöst.

Jag loggar in på servern och spelar en match och vinner. Sedan säger "admin" mm att jag fuskat. Jag läser igenom reglerna en gång till och ser inte någon stans att det är förbjudet att gå på den kant av sten som fanns runt arenan. Ni vägrar svara mig och "Linkoii" aka Skatan222 bannar mig helt utan anledning.

Otroligt oseriöst, vill ni spela seriöst. Spela aldrig på något skatan222 har något med att göra.

Låter kanske lite fjantigt att gnälla på ett forum men då skatan222 vägrar svara på skype så tycker jag det var nödvändigt.

Skrivet

Du, The0gge fuskade på din match... reglerna stog på skyltarna och jag läste upp dom i livestreamen! du bröt mot reglerna sen kallade du adminerna för horor osv då fick du en ban!

Skrivet

Du, The0gge fuskade på din match... reglerna stog på skyltarna och jag läste upp dom i livestreamen! du bröt mot reglerna sen kallade du adminerna för horor osv då fick du en ban!

Horor? Det gjorde jag verkligen inte. Det stog inte att man inte fick stå på den kanten som jag inte heller gick på medvetet. Jag fick ingen länk till livestreamen och ingen inbjudan till något skype samtal heller. Jag sa att de inte kunde banna mig hur som helst anledning då jag inte ens får chansen att försvara mig. Att jag kallat någon hora kan du gärna skicka en printscren på då det är rent bs.
  • Skapa ny...