JJespeRR Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 (redigerat) Nybo Server Välkommen till Nybo Server , vi har just nu en server, som mer är att bygga lite vad man vill i och även använda "Invedit" eller "Give" på. Vi kommer ha flera Servrar senare! Jag ska åka på Semester i ca en vecka, så servrarna kommer vara nere tills jag kommer hem igen! Och även då kommer jag dra igång en Realism Server, och dra igång en Classic server med MCLawl Alltså menar jag att servern/servrarna kommer vara igång på riktigt efter semestern Just nu kör bukkit. Och om du saknar något på servern eller vill ha så säg till. Obs! Servern är inte 24/7 men online så mycket som möjligt! I framtiden kommer den troligtvis vara 24/7! Ip: *Nytt ip efter semester* Skriv vad ni heter ingame! Antingen i forumet eller via Sms till 0768360109 eller skicka ett privat meddelande till mig här på fuska Admins/OP: Juniorjesper xxjeppemxx Vi behöver också någon som kan hjälpa oss med att göra en hemsida där man bland annat kan göra en "registrerings formulär" där man kan registrera sig. Skriv i Pm till mig på Fuska.se. Även betalas med FM Redigerat 22 Juli 2011 av petolv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Smart att lägga ut sitt nummer. Känns jätteseriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Är din mamma tandläkare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Bara så att du vet så finns ditt nummer på diverse sök-hemsidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Kom o hälsa på ni om ni vill :) O ba rolit att få sms reklam :wub: Är din mamma tandläkare?Nä, men tandhygienist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Nä, men tandhygienist.Don't you just love internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Don't you just love internet?Yes i do :blush: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Varför inte bara skriva i tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Varför inte bara skriva i tråden?Okej, vi gör så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 In-game namn:The0gge (notera nollan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Ok, servern är nu påslagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Snälla joina någon :( :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg