JJespeRR Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Jag gör det här klart för dig. Minneshastighet spelar ingen roll i princip längre sedan DDR2 800Mhz minnen trädde fram.Håller du på med tunga projekt inom CAD, Photoshop, Flash och andra 3D skapande projekt, då kan det vara nödvändigt. Men spelar du är det bara små små marginaler det handlar om mellan 800mhz - 2000mhz. Windows 7's benchmark ska du inte lita på, det är något tillverkare som HP använder ibland som försäljningsknep.Jag t.ex med min gamla laptop som har 4GB DDR2 Ram med 800Mhz minneshastighet får en score på 7.5, så du behöver inte oroa dig över hur Windows 7 bedömer din dator.Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) Spela roll, Windows's Poängsättare suger. Redigerat 21 Juli 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.