5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 http://www.webhallen.com/hemelektronik/966...porta_pro_black Finns det bättre hörlurar för 300 kr än dessa jag länkade? Spelar ingen roll om dem är öppna eller slutna. Helst inte in-ear. Men om dem är riktigt bra så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Vad ska de användas till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Om du ska ha dom till att lyssna på musik kan jag varmt rekommendera dom, då det är underbar bas i dom och utmärkt kvalité (enligt mig som inte är så kinkig). Går att dra upp volymen ganska mycket utan att det låter värst mycket utåt, och så är dom sköna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Vad ska de användas till?Då jag lyssnar på musik på datorn eller från mobilen då jag är ute och går. Det är kanske inte så värst snyggt att gå omkring i dessa men jag ogillar in-ears starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Då jag lyssnar på musik på datorn eller från mobilen då jag är ute och går. Det är kanske inte så värst snyggt att gå omkring i dessa men jag ogillar in-ears starkt.Då använder du dom som mig, helt underbara :)(och designen är allt annat än ful) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Ser fruktansvärt obekväma ut, utan någon vaddering i kransen. Vad kostar fatal1ty lurarna idag? Om de fortfarande säljs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Ser fruktansvärt obekväma ut, utan någon vaddering i kransen.De må se obekväma ut, men det är dom absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Ser fruktansvärt obekväma ut, utan någon vaddering i kransen. Vad kostar fatal1ty lurarna idag? Om de fortfarande säljs.Har provat dem och jag tycker dem verkade vara sköna med bra ljud i. Men det kanske finns bättre för 300 spänn. Vad vet jag, sen undrar jag hur bra dessa hörlurar håller? Är sladden bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Ser fruktansvärt obekväma ut, utan någon vaddering i kransen. Vad kostar fatal1ty lurarna idag? Om de fortfarande säljs.Fatal1ty kanske inte är jätteroliga att sitta på bussen med. Om det bara ska lyssnas på musik så köp Porta Pro, livstids garanti dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) De är alldeles utmärkta för sitt pris. Sladden är väl inte den bästa, men det är absolut inget fel på den. Nackdelen är att dom inte är så hållbara. Vänstra luren på mina slutade fungera efter drygt ett halvår, men eftersom man har livstid garanti på dem så skickade jag bara in en reklamation så skickade de ett reparations-kit där man byter ut högtalarna. Om du inte förstår vad jag menar med det sista så kolla här http://www.myportapro.com/index.php?option...d=1&lang=sv Redigerat 21 Juli 2011 av Imaiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) Gäller livstidsgarantin om sladden börjar glappa eller liknande? Jag brukar vara duktig på att få hörlurar att glappa. Eller så att ytterskalet lossnar lite. Så att själva sladden innuti kan gå sönder rätt lätt. Edit - läste att det inte gällde avslitna sladdar. Det var tråkigt, men samtidigt förståeligt. Redigerat 21 Juli 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.