Hoppa till innehåll

Bättre Hörlurar Än Detta?


5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

Gäst KawaiiNek0

Om du ska ha dom till att lyssna på musik kan jag varmt rekommendera dom, då det är underbar bas i dom och utmärkt kvalité (enligt mig som inte är så kinkig).

 

Går att dra upp volymen ganska mycket utan att det låter värst mycket utåt, och så är dom sköna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

Då jag lyssnar på musik på datorn eller från mobilen då jag är ute och går. Det är kanske inte så värst snyggt att gå omkring i dessa men jag ogillar in-ears starkt.

Då använder du dom som mig, helt underbara :)

(och designen är allt annat än ful)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser fruktansvärt obekväma ut, utan någon vaddering i kransen.

 

Vad kostar fatal1ty lurarna idag? Om de fortfarande säljs.

Har provat dem och jag tycker dem verkade vara sköna med bra ljud i. Men det kanske finns bättre för 300 spänn. Vad vet jag, sen undrar jag hur bra dessa hörlurar håller? Är sladden bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De är alldeles utmärkta för sitt pris.

 

Sladden är väl inte den bästa, men det är absolut inget fel på den.

 

Nackdelen är att dom inte är så hållbara. Vänstra luren på mina slutade fungera efter drygt ett halvår, men eftersom man har livstid garanti på dem så skickade jag bara in en reklamation så skickade de ett reparations-kit där man byter ut högtalarna.

 

Om du inte förstår vad jag menar med det sista så kolla här http://www.myportapro.com/index.php?option...d=1&lang=sv

Redigerat av Imaiden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Gäller livstidsgarantin om sladden börjar glappa eller liknande?

 

Jag brukar vara duktig på att få hörlurar att glappa. Eller så att ytterskalet lossnar lite. Så att själva sladden innuti kan gå sönder rätt lätt.

 

Edit - läste att det inte gällde avslitna sladdar. Det var tråkigt, men samtidigt förståeligt.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...