Hoppa till innehåll

Pokemonkort?


Rullis
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon här som spelar med korten? Har precis börjat, är rätt kul, iallafall när jag spelar med kompisar! /o/

 

 

Och om ni nu kikar in hit, och har kort, men inte spelar, så kan jag tänka mig att köpa, pma!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har 2 starter deck och är redo att börja, problemet e att ingen i min klass gillar pokemon, förutom en iriterande kille som inte kan reglerna och är dålig på alla slags pokemon spel! Så det är bara att venta! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har 2 starter deck och är redo att börja, problemet e att ingen i min klass gillar pokemon, förutom en iriterande kille som inte kan reglerna och är dålig på alla slags pokemon spel! Så det är bara att venta! :(

Du behöver ju inte bara spela mot dina klasskompisar. :P

Har för mig att det finns turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig blivit att man har spelat. Gjorde av med tusentals kronor i unga år endast för samlarvärdet & adrenalin kicken av att öppna paketen..

 

Har en skolåda med kort någonstans.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näe, menade inte så. Menade att det finns pokemon kort turneringar. Att folk kanske möter varandra i någon affär, jag såg några grabbar spela mot varandra i en affär. Har för mig att det var någon mötesplats där de körde mot varandra. Men kan ha fel.

Redigerat av zazaza
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näe, menade inte så. Menade att det finns pokemon kort turneringar. Att folk kanske möter varandra i någon affär, jag såg några grabbar spela mot varandra i en affär. Har för mig att det var någon mötesplats där de körde mot varandra. Men kan ha fel.

i dragons lair har de turneringar men det skapar turneringarna själva och det finns inga domare där, därimot har de en shyst afär! Man ska nog ta med sig venner dit om de spelar pokemon kort men det är det här med venner som spelar pokemon kort som är problemet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...