KarlJansson Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Hej, jag undrar var man kan hitta de bästa bärbara datorerna? Vilka sidor brukar ni handla från? Jag ska köpa en ny bärbar som jag mest surfar ifrån men vet inte riktigt vart jag ska börja leta. Vore också tacksam om någon kunde länka en bra dator till mig eftersom jag inte vet vad som är bra. Min budget är ca 5000 kr och jag vill ha en dator som inte är allt för seg eller trasig efter 2 månader . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 För 5k får du inte en jättebra laptop, den kommer inte att fungera särskilt bra till krävande spel etc. För priset ser denna rätt bra ut: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=639278#extra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VenomJ Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Här har du en ok från Proshop.se. Kostar 6k, 2,4 ghz processor och 4g ram. Perfekt för dig som bara ska surfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.