Layton Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Hej, behöver hjälp här. 'När jag startar Mozilla Firefox så blir skärmen jätteliten! Man måste scrolla jättemycket, sjukt irriterande. Jag har provat att förstora, men den blir alltid liten sen igen. Jag använder nu Internet Explorer, men jag tycker Firefox är bättre :( Kan någon hjälpa mig, för då skulle jag bli glad! :D /Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 eller testa "ctrl + 0" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) PrintScreen or it didn't happen.. Eller nått, underlättar iallafall :) Redigerat 25 Juli 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Om jag förstår rätt så ska du kunna fixa det genom att hålla inne Ctrl och scrolla. Då blir allt större/mindre beroende på vilket håll du scrollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Försök raportera fire fox kanske det löser sig! Eller goggla! Och jag vet fire fox e betre! :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Försök raportera fire fox kanske det löser sig! Eller goggla!Och jag vet fire fox e betre! :iluvff:ursäkta... men kan du inte ens stava firefox rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 ursäkta... men kan du inte ens stava firefox rätt?STAVA!! STAVA!!... Det e bara ett enda mellan rum som ska tas bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 STAVA!! STAVA!!... Det e bara ett enda mellan rum som ska tas bort!Using the spell checker | How to | Firefox Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Using the spell checker | How to | Firefox HelpÄr du medveten om att du just skickade en engelsk länk till en 8-åring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Är du medveten om att du just skickade en engelsk länk till en 8-åring?+1Svenska e betre för han...Hilarious ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Så hur går det för Layton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Är du medveten om att du just skickade en engelsk länk till en 8-åring?Our volunteers haven't translated this article into Svenska yet. Men google translate funkar säkert också för feil. Läs: teilhttp://translate.google.se/translate?u=htt...l=&ie=UTF-8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.