Nissebils Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 (redigerat) ThirdStyle är ett musik spel där du trycker in den knapp som representerar den rullande noten som kommer mot, äsh skit i detta se bara en film och börja spela http://thirdstyle.com/ Det finns mycket olika slags musik, och flera svårighets grader , så många kan spela det :D Protip: Använd ASKL som knappar Redigerat 30 Juli 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Ser kul ut, påminner om audiosurf om du vet vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Eftersom herrn failade med BBcoden får jag visst göra det åt dig :P OnTopic: Liknar mera stepmania än Audiosurf. Nu har jag även kollat videon, det är ju fan en kopia av stepmania! http://www.stepmania.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 (redigerat) Eftersom herrn failade med BBcoden får jag visst göra det åt dig :P OnTopic:Liknar mera stepmania än Audiosurf. Nu har jag även kollat videon, det är ju fan en kopia av stepmania! http://www.stepmania.com/satan jävlar, uppdaterat OP det finns många sådana spel, sjläv tycker jag bäst om 3S Redigerat 30 Juli 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Man tycker att skills på guitar hero borde hjälpa i sådana här spel men fan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Sånt här är mycket svårare än vad det ser ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Klarar bara beginner och inte mer, även om jag FCar 30% av alla låtar på Expert på GH :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 31 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 har FCat 3 låtar tror jag på Easy på 3S, nästan ingen på GH :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Hittar ingen musik som jag någonsin hört talas om, alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Hittar ingen musik som jag någonsin hört talas om, alls.Samma här, men har hittat mycket musik som jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Bump Börjat spela med scroll neråt det gå mycket bättre Här är mina FCs btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.