Hoppa till innehåll

Behöver Tips På Spel


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Dragon Age: Origins, gammalt men fortfarande det bästa äventyret spelmässigt. Lång handling, obeskrivliga verklighetstrogna karaktärer, sjukt många alternativ.... Man kan i princip skapa sin egen historia, det är som att vara huvudkaraktären i en perfekt fantasybok. Kolla denna gamla recension: Gamereactor, DA recension.

 

PC versionen är bättre på flera punkter, men storymässigt fattas inget på konsoller. Jag kör den själv på PS3, siktar på att ta platinum. Saknar 2 trophies........

 

(Anser själv att en person är svagt störd om man köper DA2 utan att ha klarat första spelet perfekt, men ser inte filmer i oordning heller.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

om du inte gillar cod kanske battlefield är din grej

 

Jo, har alla BF-spel som finns på PS3 och har tröttnat på dem. Så.. :P

 

 

Dead Nation: Som Dead Ops fast bättre, man ser uppifrån och allt, man kan också spela två split-screen story mode. Jag tycker att det är rätt nice!

 

Little Big Planet 2: Man kan göra egna banor och testa andras. (2d). 4 spelare går att spelas samtidigt på story mode. (Jag har endast spelat 3 men det går nog med 4 skulle jag tro)! Det är mest plattform men också lite blandat med vapen mm. Rekommenderas om du inte är en fps-spelare. LBT 1 är också väldigt bra för sitt låga pris om du inte tog det på PN dagen...!

 

Red Dead redemption: Fin natur, onlineläge som är grymt, story mode som är bättre än MW2, vad mer kan man förvänta sig? Jo, KRIIG! Det är ett vilda-västern-spel med både Revolver från Rifles! Rekommenderas stark men jag tycker att jag tröttnade väldigt snabbt.

Tänk på att detta är vad jag tycker och inte NI!

Dead Nation tog jag gratis från PSN-saken. LBP2 har jag. (Och om jag ska säga en sak: det är rätt värdelöst att köpa LBP1. Man kan lika gärna köpa tvåan)

 

Red Dead Redemption har jag. Håller med om att det är ett riktigt bra spel.

 

 

Dragon Age: Origins, gammalt men fortfarande det bästa äventyret spelmässigt. Lång handling, obeskrivliga verklighetstrogna karaktärer, sjukt många alternativ.... Man kan i princip skapa sin egen historia, det är som att vara huvudkaraktären i en perfekt fantasybok. Kolla denna gamla recension: Gamereactor, DA recension.

 

PC versionen är bättre på flera punkter, men storymässigt fattas inget på konsoller. Jag kör den själv på PS3, siktar på att ta platinum. Saknar 2 trophies........

 

(Anser själv att en person är svagt störd om man köper DA2 utan att ha klarat första spelet perfekt, men ser inte filmer i oordning heller.)

Hur långt är spelet. Är spelet svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RAGE

KILLZONE 3

DEAD SPACE 2

RESISTANCE 3

MASS EFFECT 3

Call of duty Black ops

zazaza - rage har väl inte släppts än heller? :P

 

 

Jag spelade aldrig klart KZ2 då jag inte gillade det så värst mycket. Så det känns inte värt. Spelade Resistance 1 och gillade inte det så värst heller. Men om jag köper något så blir det tvåan först.

 

Black ops har jag redan.

 

Skulle varit mass effect 2 eller dead space då. Kanske/Kanske inte.. :/

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...