FubbisRidesOn Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Dragon Age: Origins, gammalt men fortfarande det bästa äventyret spelmässigt. Lång handling, obeskrivliga verklighetstrogna karaktärer, sjukt många alternativ.... Man kan i princip skapa sin egen historia, det är som att vara huvudkaraktären i en perfekt fantasybok. Kolla denna gamla recension: Gamereactor, DA recension. PC versionen är bättre på flera punkter, men storymässigt fattas inget på konsoller. Jag kör den själv på PS3, siktar på att ta platinum. Saknar 2 trophies........ (Anser själv att en person är svagt störd om man köper DA2 utan att ha klarat första spelet perfekt, men ser inte filmer i oordning heller.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 om du inte gillar cod kanske battlefield är din grej Jo, har alla BF-spel som finns på PS3 och har tröttnat på dem. Så.. :P Dead Nation: Som Dead Ops fast bättre, man ser uppifrån och allt, man kan också spela två split-screen story mode. Jag tycker att det är rätt nice! Little Big Planet 2: Man kan göra egna banor och testa andras. (2d). 4 spelare går att spelas samtidigt på story mode. (Jag har endast spelat 3 men det går nog med 4 skulle jag tro)! Det är mest plattform men också lite blandat med vapen mm. Rekommenderas om du inte är en fps-spelare. LBT 1 är också väldigt bra för sitt låga pris om du inte tog det på PN dagen...! Red Dead redemption: Fin natur, onlineläge som är grymt, story mode som är bättre än MW2, vad mer kan man förvänta sig? Jo, KRIIG! Det är ett vilda-västern-spel med både Revolver från Rifles! Rekommenderas stark men jag tycker att jag tröttnade väldigt snabbt.Tänk på att detta är vad jag tycker och inte NI!Dead Nation tog jag gratis från PSN-saken. LBP2 har jag. (Och om jag ska säga en sak: det är rätt värdelöst att köpa LBP1. Man kan lika gärna köpa tvåan) Red Dead Redemption har jag. Håller med om att det är ett riktigt bra spel. Dragon Age: Origins, gammalt men fortfarande det bästa äventyret spelmässigt. Lång handling, obeskrivliga verklighetstrogna karaktärer, sjukt många alternativ.... Man kan i princip skapa sin egen historia, det är som att vara huvudkaraktären i en perfekt fantasybok. Kolla denna gamla recension: Gamereactor, DA recension. PC versionen är bättre på flera punkter, men storymässigt fattas inget på konsoller. Jag kör den själv på PS3, siktar på att ta platinum. Saknar 2 trophies........ (Anser själv att en person är svagt störd om man köper DA2 utan att ha klarat första spelet perfekt, men ser inte filmer i oordning heller.)Hur långt är spelet. Är spelet svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Sorry m8, inget demo till TDU2 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Hur långt är spelet. Är spelet svårt?Spelet går på ganska många timmar, och det finns flera olika svårighetsgrader. Det beror lite på din vana för RPG spel. Casual för nybörjare, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 RAGE KILLZONE 3 DEAD SPACE 2 RESISTANCE 3 MASS EFFECT 3 Call of duty Black ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) RESISTANCE 3MASS EFFECT 3De spelen har ju inte släppts än. :P Redigerat 8 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 (redigerat) RAGEKILLZONE 3DEAD SPACE 2RESISTANCE 3MASS EFFECT 3Call of duty Black opszazaza - rage har väl inte släppts än heller? :P Jag spelade aldrig klart KZ2 då jag inte gillade det så värst mycket. Så det känns inte värt. Spelade Resistance 1 och gillade inte det så värst heller. Men om jag köper något så blir det tvåan först. Black ops har jag redan. Skulle varit mass effect 2 eller dead space då. Kanske/Kanske inte.. :/ Redigerat 9 Augusti 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 zazaza - rage har väl inte släppts än heller? :PNä, glömde bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagXVI Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Blur, det är som Mario Cart för Ps3, fast snabbare, kraftfullare och häftigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 (redigerat) Har det blivit något köp då? :D Redigerat 2 September 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 GTA IV Skate 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Deus Ex, Fallout Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.