JJespeRR Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) Hej. Det är så att jag ska köpa en dator för runt 3000 kr. Men jag gjorde ett paket för länge sen (som igentligen inte var till mig) men då finns inte moderkortet i lager. Men sen tog jag samma delar på komplett. Och det var en hundring billigare. Men jag skulle behöva lite tips. Dels för det är mitt första riktiga dator bygge, och om ni asså kan fin justera lite granna. Här är det där gammla jag byggde ihop på inet: Samma som på bild Och här är delarna på Komplett: Och det är så att jag har ett Chieftec nätaggregat jag köpte för cirka ett år sedan men jag har aldrig använt det. Tror det är det här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=335728 Redigerat 29 Juli 2011 av petolv Citera
CeZ Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Skrivet 29 Juli 2011 Kan börja med att säga att nätaggregat kommer funka utan problem om du undrade över det. Citera
Distinction Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Skrivet 29 Juli 2011 2: Frakten från komplett kommer gå på minst 250kr. 3: inet har gratis frakt! Citera
JJespeRR Skrivet 29 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2011 Okej :) Men Inet har ju inte i lager.... Citera
majskolv Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Skrivet 30 Juli 2011 Okej :) Men Inet har ju inte i lager....men det är hela världen?, det är bara att beställa så skickar de delarna när allt är i lager Citera
MW2killer Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Skrivet 3 Augusti 2011 Tips bara -boulevard.se är en mkt bra sida för datorer o så :) Citera
Distinction Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Skrivet 3 Augusti 2011 Tips bara -boulevard.se är en mkt bra sida för datorer o så :)Skit i boulevard. Du tjänar mycket mer på inet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.