Zeldasplut Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Jag har testat 3DS när jag och en kompis fot till E3 för ett tag sen och jag tyckte att spelen ägde men konsolen är...vad ska man kalla det?...BADASS! 3D är innåt inte utåt som man vill ha det! Och om man höjer 3D nivån blir bilden suddig och man blir yr! Och priset! Seriöst. 3000 kronor!!! :o Som sagt. Spelen äger och konsolen rekomenderas INTE!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Jag tror inte du fattar innebörden av ordet "badass". Nintendo har aldrig sagt att konsolen ska ha "in your face" 3d effekten, utan har alltid sagt att 3dn ska ge en känsla av djup i spelen. Om du är smart så letar du efter en bra affär med lågt pris, cdon.com tillexempel säljer 3ds för 1999kr, det är ~1000 kr billigare än vad du har hittat. Dessutom har Nintendo gått ut med att de ska sänka priset nu i höst. Jag har haft mitt 3ds i runt en vecka, endast första dan blev jag yr och fick ont i ögonen av skärmen, men senare har det blivit bättre.Sen så är det ju annorluna från person till person också. Du behöver inte heller "maxa" 3d nivån utan det gäller att man ska hitta en nivå som man själv tycker är bekväm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 ehh har du kanske sett en film i 3d eller nånting alls? 3d är inte att det ska komma ut ur skärmen det är att det ska vara som att se saken med dina egna ögon som att kolla ut genom ett fönster och se mario. så ser det ut på skärmen.... noob och jag får inte heller ont i huvet längre man vänjer sig fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muppen98 Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Tycker själv att Nintendo DSi xl är bättre.Sköna skärmar och en väldigt bra konsol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 jag solde nyligen mitt dsi xl till största anledning att om du kollar noga på skärmen ser man svarta rutor. ska man ha ds ska det vara ds lite. hoppas jag fick dig att börja irritera dig på ditt dsi xl nu :P och du 3ds är bättre än ds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 16 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Har nu fått min 3DS du som har första kommentaren har nog mest rätt. Ganska cool känsla men är endå besviken över 3Dn men i alla fall. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Tyvärr håller jag inte med. :mellow: För mig blir 3D-effekten mycket bra, och om jag vrider lite på konsolen så blir effekten "utåt". Jag har inte blivit illamående eter 6-7 timmars spelande, fast jag rekommenderar inte att spela i mer än 3 timmar pga risk för att få dålig syn, nejmen min 3DS har funkat bra! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snobben1000 Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 3Dn äger du kanse får 3D kalibrera den igen. 3Dn är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 dsi xl är skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 jag tycker att 3dn är bra men den behövs egentligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Jag har testat 3DS när jag och en kompis fot till E3 för ett tag sen och jag tyckte att spelen ägde men konsolen är...vad ska man kalla det?...BADASS!Tror ju inte du varit på E3 eftersom det inte är öppet för allmänheten..! Det är endast ett pressevent för personer som antingen jobbar på ett spelföretag som är utställare där, eller om man är journalist eller liknande.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.