Hoppa till innehåll

3ds?


Zeldasplut
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har testat 3DS när jag och en kompis fot till E3 för ett tag sen och jag tyckte att spelen ägde men konsolen är...vad ska man kalla det?...BADASS! 3D är innåt inte utåt som man vill ha det! Och om man höjer 3D nivån blir bilden suddig och man blir yr! Och priset! Seriöst. 3000 kronor!!! :o Som sagt. Spelen äger och konsolen rekomenderas INTE!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte du fattar innebörden av ordet "badass".

Nintendo har aldrig sagt att konsolen ska ha "in your face" 3d effekten, utan har alltid sagt att 3dn ska ge en känsla av djup i spelen.

Om du är smart så letar du efter en bra affär med lågt pris, cdon.com tillexempel säljer 3ds för 1999kr, det är ~1000 kr billigare än vad du har hittat. Dessutom har Nintendo gått ut med att de ska sänka priset nu i höst.

 

Jag har haft mitt 3ds i runt en vecka, endast första dan blev jag yr och fick ont i ögonen av skärmen, men senare har det blivit bättre.Sen så är det ju annorluna från person till person också.

Du behöver inte heller "maxa" 3d nivån utan det gäller att man ska hitta en nivå som man själv tycker är bekväm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh har du kanske sett en film i 3d eller nånting alls? 3d är inte att det ska komma ut ur skärmen det är att det ska vara som att se saken med dina egna ögon som att kolla ut genom ett fönster och se mario. så ser det ut på skärmen.... noob och jag får inte heller ont i huvet längre man vänjer sig fort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Tyvärr håller jag inte med. :mellow:

För mig blir 3D-effekten mycket bra, och om jag vrider lite på konsolen så blir effekten "utåt".

Jag har inte blivit illamående eter 6-7 timmars spelande, fast jag rekommenderar inte att spela i mer än 3 timmar pga risk för att få dålig syn, nejmen min 3DS har funkat bra! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har testat 3DS när jag och en kompis fot till E3 för ett tag sen och jag tyckte att spelen ägde men konsolen är...vad ska man kalla det?...BADASS!

Tror ju inte du varit på E3 eftersom det inte är öppet för allmänheten..! Det är endast ett pressevent för personer som antingen jobbar på ett spelföretag som är utställare där, eller om man är journalist eller liknande.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...