Hayna Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Tjenare! Man brukar kunna spara i JPEG , png , bmp m.m men jag kan bara på dem formaten. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Testa "Save for Web". Istället för "Save as..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dsae Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Kanske finns något som heter i stil med export eller exportera. Jag har inte photoshop själv men jag skulle kunna gissa att det är nåt i sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 "Save For Web", det ska du välja. Sedan kan du välja mellan de olika formaten, kontrollera filstorleken och ändra värden på pixlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.