Hoppa till innehåll

Vilken Av Dessa Är Bäst

Dsae

Rekommendera inlägg

Skulle säga asus'en, är inte så kunnig om laptopprocessorer men Intel brukar ligga steget före amd när det gäller redigering och sådant arbete.

Tror du inte att det blir för lite ram i den för redigering?

Dessutom brukar inte AMD:s vara billigare? Tänkte att man måste få ut ungefär samma processor för alla är ju i samma prisklass.

Redigerat av MrJesper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den skall vara till Adobe Photoshop cs5, Adobe Flash cs5 och till någon videoredigering i 720p.

Tycker du borde köra på Asus:en. Som alla andra sagt så är processorkraften en primär prioritet.

Sedan så tror jag det räcker med 4gb Ram minne för det du tänkt göra, om det nu skulle finnas någon anledning till att du behöver mer i framtiden så går det som sagt att köpa mer och trycka in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du borde köra på Asus:en. Som alla andra sagt så är processorkraften en primär prioritet.

Sedan så tror jag det räcker med 4gb Ram minne för det du tänkt göra, om det nu skulle finnas någon anledning till att du behöver mer i framtiden så går det som sagt att köpa mer och trycka in.

Hur gör man det? Bara av intresse vill jag veta nu. Jag behöver det ju ändå inte just nu.

Jo en fråga till, inte för att jag kommer att spela, men klarar denna laptop några spel?

Redigerat av Dsae
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...