Dsae Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 NetOnNet Som sagt vilken är bäst för redigering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Skulle säga asus'en, är inte så kunnig om laptopprocessorer men Intel brukar ligga steget före amd när det gäller redigering och sådant arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 (redigerat) Skulle säga asus'en, är inte så kunnig om laptopprocessorer men Intel brukar ligga steget före amd när det gäller redigering och sådant arbete.Tror du inte att det blir för lite ram i den för redigering?Dessutom brukar inte AMD:s vara billigare? Tänkte att man måste få ut ungefär samma processor för alla är ju i samma prisklass. Redigerat 2 Augusti 2011 av MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Beror på till vilken typ av redigering, tror 4GB räcker gott annars kan man köpa mer. Processorkraft är oftast det viktigaste när det gäller sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 NetOnNet Som sagt vilken är bäst för redigering?Du får vara mer specifik när du pratar om redigering, så kan man ge ett konstruktivt omdöme om varför vilken passar dig bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dsae Skrivet 3 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Den skall vara till Adobe Photoshop cs5, Adobe Flash cs5 och till någon videoredigering i 720p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Den skall vara till Adobe Photoshop cs5, Adobe Flash cs5 och till någon videoredigering i 720p.Tycker du borde köra på Asus:en. Som alla andra sagt så är processorkraften en primär prioritet. Sedan så tror jag det räcker med 4gb Ram minne för det du tänkt göra, om det nu skulle finnas någon anledning till att du behöver mer i framtiden så går det som sagt att köpa mer och trycka in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dsae Skrivet 3 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 (redigerat) Tycker du borde köra på Asus:en. Som alla andra sagt så är processorkraften en primär prioritet. Sedan så tror jag det räcker med 4gb Ram minne för det du tänkt göra, om det nu skulle finnas någon anledning till att du behöver mer i framtiden så går det som sagt att köpa mer och trycka in.Hur gör man det? Bara av intresse vill jag veta nu. Jag behöver det ju ändå inte just nu. Jo en fråga till, inte för att jag kommer att spela, men klarar denna laptop några spel? Redigerat 3 Augusti 2011 av Dsae Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Den skall vara till Adobe Photoshop cs5, Adobe Flash cs5 och till någon videoredigering i 720p.Om du inte tänker ha över 7-10 tunga projekt på samtidigt, kör på Asus. Ja den klarar dagens spel, inte på höga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dsae Skrivet 3 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 nice då blir det den så fort jag får min sommarjobbslön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.