prestige Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Tjena! Någon som vet hur man Spelar in ljud/musik från datorn? asså typ man camar på MSN och micken spelar ju in ljuden från mig själv så den andra som jag camar med hör mig, men jag vill istället att den personen ska höra ljud från där jag gör inne i min datorn ex när jag lyssnar på musik så ska den höra musiken jag har i bakgrunden ist för mig själv när jag sitter & pruttar xdddd o.o :D fatatr ni ?:D || Thx Prestige || Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Tror jag förstår. Du måste ha igång Sterio Mix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 5 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Tror jag förstår.Du måste ha igång Sterio Mix.Hmm äre nåt program elr vad ? nåt man kan ladda ner gratis? : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Volym kontroll panelen typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 5 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Och hur då ? xd förklara lite bättre snälla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 1. Höger klicka på högtalaren och väl sedan "Inspelningsenheter". 2. Aktivera Stereo Mix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) 1. Höger klicka på högtalaren och väl sedan "Inspelningsenheter". 2. Aktivera Stereo Mix Redigerat 6 Augusti 2011 av MW2killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 1. Höger klicka på högtalaren och väl sedan "Inspelningsenheter". 2. Aktivera Stereo Mixhar provat o inget kom upp ?:o kanske beror på att jag kör på en laptop just nu ?:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 har provat o inget kom upp ?:o kanske beror på att jag kör på en laptop just nu ?:/Pröva högerklicka och välj att visa båda: Annars måste du installera Realtek High Defenation Codec eller va de heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Många laptops har inte tillgång till stereo mix har jag hört. Annars får du prova att installera ljudkortets programvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Jag har då haft det på alla mina laptops jag haft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Jag har då haft det på alla mina laptops jag haft...samma här :D testa kolla i kontrollpanelen efter "ljud" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.