Nissebils Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) Alla som har registrerat sig ska vara med på whitelist iallafall. :huh: Men iaf, så om servern är offline, medans det står på hemsidan att den är online, så beror det på att jag inte har hunnit varit inne och ändrat på hemsidan.. Ansöker igen Redigerat 8 Augusti 2011 av Warchief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Ansöker igenKonstigt, skicka Pm till mig på fuska och skriv vad du heter ingame. Och sen är jag väldigt ledsen, men jag är hos en kompis så servrarna är tyvärr Offline tills jag kommer hem! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 10 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Är det någon här som skulle kunna ha servern ett tag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Vad får man för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 10 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Vad får man för det?Vad vill du ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Pengar antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Kan tänka mig betalning via FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg