admin Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Påminner om Estland/Lettland, så jag testar på att gissa på Lettland och Riga då jag inte vet så många andra städer där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 (redigerat) Det är tyvärr fel :) Redigerat 4 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 För att avgränsa så gissar jag på Europa, Lettland, Vilnius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Europa är rätt världsdel men resten Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Är det någostans inom Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Skulle kunna vara storbritannien, men känns lite för grönt för det men även lite för modernt. Åkrarna i bakgrunden säger att det handlar om en by och ger vibbar till Tyskland/Polen eftersom det inte var östländerna? Att det känns lite mer modernt gör nog att jag satsar på Tyskland. Har absolut ingen aning om vad det är för by dock, men säger Wezee eller liknande nära Dusseldurf. Har flugit dit en gång och åkrar fanns det många av iaf. Oavsett så vore det trevligt med en ledtråd, är det en känd by för något eller mer slumpmässigt vald? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 (redigerat) Landet är rätt som admin sa men resten är fel Ledtråd staden är historiskt känd Redigerat 4 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Kan det vara Lützen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Där satt den burk din tur. Of topic lutzen är känd för slaget vid lutzen där gustav Adolf stupade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Denna är förhoppningsvis inte allt för svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Hmm varit i Bryssel, Belgien och gissar på det även om jag tror det är något annat ställe. Husen är rätt stil men färgerna spökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Jag gissar att vi är i Tjeckiens huvudstad Prag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.