BURK Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 (redigerat) Fel båda två tyvärr. Staden befinner sig i någon stans i Amerika. Redigerat 4 April 2015 av BURK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 (redigerat) San fransisco? Redigerat 4 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Nepp, menar inte nödvändigtvis USA ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Kör en vild gissning på Kingston, Jamaica. Färgerna känns på något sett mer rimliga då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 (redigerat) Du är ju i Kubas huvudstad Havanna för bövelen :D så min gissning blir Havanna Redigerat 5 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 5 April 2015 Rapport Dela Skrivet 5 April 2015 Havanna är rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 5 April 2015 Rapport Dela Skrivet 5 April 2015 (redigerat) Stad o Land gäller då kör vi Redigerat 5 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 5 April 2015 Rapport Dela Skrivet 5 April 2015 (redigerat) Stad o Land gäller då kör vi Arequipa i Peru Eftersom jag vet att jag har rätt så kör vi. Land, stad och koordinater! om ni kan h4xxa är ni pro ocj kan deta Redigerat 5 April 2015 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 April 2015 Rapport Dela Skrivet 5 April 2015 Sverige? Småland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 5 April 2015 Rapport Dela Skrivet 5 April 2015 Jag gissar på att vi är i Sverige Alingsås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 5 April 2015 Rapport Dela Skrivet 5 April 2015 Jag gissar på att vi är i Sverige AlingsåsSverige? Småland?FEL SVAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 April 2015 Rapport Dela Skrivet 6 April 2015 Eftersom det inte var i Sverige, så gissar jag på Europa, Danmark och Grindsted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.