Hayna Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Tjenare! Jag hade glömt att säkerhetskopiera min Ipod Touch från alla saker jag har köpt , sedan återställde jag den för att min jailbreak misslyckades. Kan man scanna typ vilka spel man har köpt på Itunes? Så jag kan få tillbaka dem gratis dom som jag har köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 På min iPhone 4 om man går in på "App store" och trycker på Uppdaterings symbolen kan man också se vilka appar man har köpt och ladda ner dom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 10 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 På min iPhone 4 om man går in på "App store" och trycker på Uppdaterings symbolen kan man också se vilka appar man har köpt och ladda ner dom igenTack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.