Gäst annas Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 har tappat bort registreringskoden till the sims 3, någon ny att finna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Man får inte prata om sånt på fuska. Och jag får inte hjälpa dig, tyvärr :( Fråga någon annanstans, kanske FAD? (Fuskas andra del) Eller en annan sida där man får snacka om piratkopiering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Lite beroende om denne verkligen har köpt spelet eller inte, men det är som sagt förbjudet att prata om här. Testa detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Man får inte prata om sånt på fuska. Och jag får inte hjälpa dig, tyvärr :(Fråga någon annanstans, kanske FAD? (Fuskas andra del)Eller en annan sida där man får snacka om piratkopiering.Det behöver inte alls röra sig om piratkopiering om han/hon nu uppriktigt har tappat bort sin registeringkod. Men sen är det ändå förbjudet att prata om "CD-nycklar" enligt fuskas regler, då admin av någon anledning väljer att se konceptet "CD-nyckel" i samband med piratkopiering, fast givetvis är det i själv verket tvärtom, CD-nycklar är ju till för att förhindra piratkopiering. Jag hade mailat support eller liknande om jag hade förlorat min CD-nyckel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg