Hoppa till innehåll

Wasd Fuska.se Addon


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

För mig visas också både kön och ålder för dig. Edit: Har du forumet inställt på annat språk kanske? Edit2: Fast det är ju bara din egen info som inte visas så då har jag ingen aning. Min egna visas korrekt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Åldrarna läggs i cache så de inte måste laddas om hela tiden. Du får manuellt göra localStorage.fuskaAges=""; i en javascript konsol för din webbläsare. Sen om du har svenska så borde alla laddas om korrekt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åldrarna läggs i cache så de inte måste laddas om hela tiden. Du får manuellt göra localStorage.fuskaAges=""; i en javascript konsol för din webbläsare. Sen om du har svenska så borde alla laddas om korrekt.

Testade detta eftersom att den bara visade -16 på mig, och nu funkar addonet inte alls, inte efter jag installerat om det! :(

 

Enda som visas i Dev Consolen om jag väljer JS:

[14:32:17.688] Use of Mutation Events is deprecated. Use MutationObserver instead. @ resource://dntp/socialButtons.js:11

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...