TroyBuilder Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Hej, om det är någon som har ett bra piston hus med piston dörr och sånt så vill jag gärna kolla på huset så skicka hit IP'n :) ;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Försöker slänga ihop nått så skickar jag världen till dig så kan du kopiera den sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Försöker slänga ihop nått så skickar jag världen till dig så kan du kopiera den sen. Okej, tack :) Vill bara ha tips och kan se hur det går till och sånt :) Okej, tack :) Vill bara ha tips och kan se hur det går till och sånt :)Sorry för dubbel post men jag menade typ tips på hur man kan göra och sånt ... men japp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Försöker slänga ihop nått så skickar jag världen till dig så kan du kopiera den sen.Du glömmer väl nt nu? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Du glömmer väl nt nu? ;)vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Du glömmer väl nt nu? ;)Har inte haft tid, kan inte garantera att jag gör nått. Har precis börjat på högskola så jag har fullt schema i stort sätt från 08:00 till 22:00 varje dag i en månad. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 19 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Har inte haft tid, kan inte garantera att jag gör nått. Har precis börjat på högskola så jag har fullt schema i stort sätt från 08:00 till 22:00 varje dag i en månad. =/Oj... Okej ''/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajvaren Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 pistons är ju busenkla att göra, och varför letar du efter just en "piston"server? gå med i en server och gör ett hus med massa pistons istället och spara massa tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 pistons är ju busenkla att göra, och varför letar du efter just en "piston"server? gå med i en server och gör ett hus med massa pistons istället och spara massa tid.Jag ska bara se hur det går till, har inte riktigt fattat hur man gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Jag ska bara se hur det går till, har inte riktigt fattat hur man gör...http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg