Proccito Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 (redigerat) Tjenare. Nu är det så att jag alltid loggas ut från Playstation Network när jag spelar, sker kanske var 10de minut. Men Jag kopplas aldrig ifrån internetet på min dator eller så. Jag undrar vad som är problemet, och hur jag löser det. Edit: Fixat problemet, routen var gammal, så vi köpte en ny, funkar utann problem efter det. Redigerat 9 Januari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Inget svar men Proci, kan du kolla EXAKT hur länge jag har varit offline? båda accen då.. Tack för att min modem har pajat så jag får ett nytt snart. Det har varit borta i exakt 5 dagar, ja du hörde mig EXAKT 5 dagar. What u wanna fight about it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asken59 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 har du ethern kabel? för min kompis har det och loggas typ ut ofta. men har dock inget svar på varför det händer. men om du har trådlöst så vet jag ännu mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Testa att lämna in den på serivce? Nätverkskortet kanske har pajat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Tråden är från Augusti, och problemet är löst, tack endå ;) Köpte en ny router, och fungerat felfritt sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Bra :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.