Ryssfemma Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 tvivlar på det, jag skulle satsa på ett 750W eller 850W nätagg.Då klarar du HD 6970 på Crossfire, 400w räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 (redigerat) Vad använder du mer ditt nätagg till? Jag har te.x. 3 120mm fläktar, En fläktkontroller, blå LED lampa, Nocuta processor kylare ( dubbelfläkt). Tror ni ändå att det går? Kan det finns någon möjlighet? Känns lite surt att lägga ner 600 spänn på ett nätaggregat... Funderar på detta. GRAFIKKORT!/ LonnbladsOavsett vad jag sa, tycker jag du ska gå på minst 500w och inte ta några risker som jag gjorde. Edit: Till Graffekorten.. Kör på ett 6870 och uppgradera senare med en till. (dvs om du har CF möjlighet.) Redigerat 21 Augusti 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 21 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 (redigerat) Oavsett vad jag sa, tycker jag du ska gå på minst 500w och inte ta några risker som jag gjorde. Edit: Till Graffekorten.. Kör på ett 6870 och uppgradera senare med en till. (dvs om du har CF möjlighet.)Om jag nu ska skaffa ett till senare, vad behövs det då för nätagg? ;) Lägg gärna fram ett förslag med länk. :) Redigerat 21 Augusti 2011 av lonnblads Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Om jag nu ska skaffa ett till senare, vad behövs det då för nätagg? ;) Lägg gärna fram ett förslag med länk. :)Kvalité på hög nivå: http://www.inet.se/artikel/6900491/xfx-core-edition-550w (rekommenderas) Duger: http://www.inet.se/artikel/6909526/fractal...gn-integra-500w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.