JJespeRR Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Undrar om/hur denna dator skulle klara bbc2, alltså menar jag 'fps' Specs: Amd Athlon II x2 245 (2.9 GHz) 2 Gb ram Ati Radeon HD 3000 (256 mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Nä, det tror jag faktiskt inte på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Tyvärr så kommer det inte att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ok. För jag har en dator som "klarar" det, men då är det nå skit med punkbuster, så man blir utslängd ur 'alla' servrar. Men ville testa min lillebrorsas dator om det skulle gå där utan att bli kickad, men tack för svaren :) Behöver jag inte ladda ner Battlefield via steam på mitt Dial-up ;: ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ok. För jag har en dator som "klarar" det, men då är det nå skit med punkbuster, så man blir utslängd ur 'alla' servrar.Men ville testa min lillebrorsas dator om det skulle gå där utan att bli kickad, men tack för svaren :) Behöver jag inte ladda ner Battlefield via steam på mitt Dial-up ;: ;|Vad är "grejen" med "citationstecken" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Om man blir kickad av punkbuster från alla servrar så är det någon speciell patch man ska skaffa tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ok. För jag har en dator som "klarar" det, men då är det nå skit med punkbuster, så man blir utslängd ur 'alla' servrar.Men ville testa min lillebrorsas dator om det skulle gå där utan att bli kickad, men tack för svaren :) Behöver jag inte ladda ner Battlefield via steam på mitt Dial-up ;: ;|Du måste patcha punkbuster, googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Sedan har han ju Dial-Up... hur kommer det gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Har det genom Steam så det borde väl skötas automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.