MrFr3drik Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Jag håller på att lacka ur på att man inte ser när man flyttar fönster på skrivbordet. Istället så flyttar man en ruta som fönstret hamnar i i när man släpper musen. Hur blir man av med det? Visar på en bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ska finnas någon inställning, men kommer med svar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hade med det sådär innan, men det försvann av okänd anledning. Kanske jag slog av det, minns inte. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Högerklicka skrivbordet -> Properties -> Appearance -> Effects och sen bockar du i "show window contents while dragging". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hittar inet Properties. Har windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Har du Windows7 Svensk version gör såhär: 1. Kontrollpanelen 2. System 3. Avancerade systeminställningar (i menyn till höger) 4. Fliken Avancerat 5. Under kategorin "Prestanda", tryck "Inställningar" 6. Där bockar du för: "Visa innehållet i fönstret vid dra och släpp" Klart!! Har du Windows på engelska så får du översätta själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 JA! Tackar! Jag kan flytta fönster igen!!! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.