Poesi Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Merca :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Merca :)Skönt att se någons som inte ser ut som alla andras :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Skönt att se någons som inte ser ut som alla andras :)Ja nu ser det ut som en mac iställlet, oj så mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Skönt att se någons som inte ser ut som alla andras :)Blir lite tråkigt med dom vanliga ikonerna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Blir lite tråkigt med dom vanliga ikonerna :)Hur mycket ram drar ditt skrivbord? :P OnT: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Hur mycket ram drar ditt skrivbord? :P OnT:Inte en aning :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) .Skrivbord.bmp Redigerat 8 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Undrar varför det är nästan bara jag och WASD som använder Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Undrar varför det är nästan bara jag och WASD som använder Linux.Om jag kan spela alla spel samt använda alla program jag använder skulle jag kunna tänka mig att installera Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Undrar varför det är nästan bara jag och WASD som använder Linux.Om jag kan spela alla spel samt använda alla program jag använder skulle jag kunna tänka mig att installera Linux.Det är just därför, det enda folk gör här är att spela spel. Jag själv dualbootar och den lösningen är perfekt för mig. Jag gör allting på Linux, för att det är snabbare och jag kan anpassa saker så de passar mig. Men när jag vill spela skyrim som jag gör några gånger i veckan så bootar jag bara om. Teeworlds och Minecraft som jag spelar funkar som det ska på Linux. Min Linux bootar seriöst snabbare än windows stängs av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.