Xorbit Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Fan vad najz rawr, os? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Fan vad najz rawr, os?Ubuntu kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 (redigerat) Fan vad najz rawr, os?Xubuntu 12.04 Redigerat 4 Juni 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 (redigerat) Classy as fuckLinux? Ontopic: Postar snart Redigerat 4 Juni 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Linux? Ontopic: Postar snartJa, Xubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Ja, XubuntuOkej, men hur har du fixat den snygga "actionbaren"? Ska förmidligen ha Linux till mitt hobbybygge.Förresten vad menar folk med att ubuntu inte är bra för gaming? Varför är det inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Okej, men hur har du fixat den snygga "actionbaren"? Ska förmidligen ha Linux till mitt hobbybygge.Förresten vad menar folk med att ubuntu inte är bra för gaming? Varför är det inte det?Det är AWN dock längst ner.Det som gör att Linux inte är bra för gaming(finns spel som funkar helt felfritt t.ex Minecraft) är att det inte har DirectX som många spel använder, men det finns windows spel som funkar att spela på linux(nästan alla spel men OpenGL motor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Det är AWN dock längst ner.Det som gör att Linux inte är bra för gaming(finns spel som funkar helt felfritt t.ex Minecraft) är att det inte har DirectX som många spel använder, men det finns windows spel som funkar att spela på linux(nästan alla spel men OpenGL motor).Jag läste om Wine nånstans, hade inte det typ stöd för directX då eller vad är det för nåt?Kan jag spela spel som WoW, Diablo och Skyrim på Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Jag läste om Wine nånstans, hade inte det typ stöd för directX då eller vad är det för nåt?Kan jag spela spel som WoW, Diablo och Skyrim på Linux?Ja, det emulerar DirectX. Men det är väldigt mycket strul och svårare än vad man tror att ens få något att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Ja, det emulerar DirectX. Men det är väldigt mycket strul och svårare än vad man tror att ens få något att funka.:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 (redigerat) Mitt Skrivbord :) Edit: Inte klart än. Redigerat 7 Juni 2012 av juph177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.