Letrol73 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Jag har ett stort problem med min dator. Vi är ett par polare som brukar lana, men har ett riktigt stort problem.. Får inget internet till datorn! Fattar ingenting, har en internetsladd från datorn till modemet, och kör en inställning på datorn som heter Wireless lr nåt sånt, men det funkar ju inte, fattar inte.. Har en HP 19' nånting.. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Ja, du ska ju inte köra trådlöst om du har sladd ? s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Letrol73 Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Ja, du ska ju inte köra trådlöst om du har sladd ? s:Vet men jag gör det ändå (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Ska väl bara vara att koppla in sladden i datorn och modemet och välja "hemnätverk" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Wireless är ju trådlöst så varför ska du köra på de när du har en internet kabel ansluten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Letrol73 Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Aa just det, vet ju inte vad som är fel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Stäng av ditt trådlösa nätverkskort på datorn, då ska det fungera. Så är det iaf för mig. Har du igång det samtidigt som en kabel är ansluten kommer datorn att prioritera det trådlösa. Funkade för mig iaf, hade samma problem förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.