TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 (redigerat) Hejsan.. som rubriken lyder...Jag har snart tjuvrökt i ett år nu och det känns som min morsa vet att jag gör det elr jag tror att hon misstänker det... hur kan jag minska risken att bli upptäckt? och hur ska jag skaffa fler Cigarretter? Eftersom butikerna här jag bor inte säljer till minderåriga längre :/ Och jag vill inte ha några kommentarer som: Du tror säkert att det är cooolt att röka Sluta röka Väx upp Lägg pengar på annat Redigerat 18 Augusti 2011 av FlyawayChief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 (redigerat) Regelbrott tydligen. Nu spelar det iofs ingen roll eftersom han har citerat mig. Men tar tillbaka det jag skrev iaf. Redigerat 18 Augusti 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Be äldre kids köpa ut ?Låter rimligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Sluta rök. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Sluta rök. Bryr mig inte... och läs ämnet helt: Jag vill inte ha några kommentarer om att ' sluta röka ' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Lägg pengar på annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Lägg pengar på annatNej... det finns inget annat jag vill köpa... för jag spelar inte ens Tv spel eller något sånt.... Jag är ute med kompisar, skejtar, cyklar på min bmx... osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 om din bmx har gått sönder och du behöver delar, men du rökt upp alla pengar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 (redigerat) om din bmx har gått sönder och du behöver delar, men du rökt upp alla pengar?Nej.. har runt 7400kr kvar, och jag får 500 varje månad. jag har en i min släkt som lagar Cyklar, bilar och skateboards. SÅ det skulle inte vara något problem.. Redigerat 18 Augusti 2011 av TuggaBananWTF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Hur du kan minska risken att bli upptäckt? Det enda du kan göra är att sluta röka, sry. Hon kommer upptäcka det förr eller senare ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Hur du kan minska risken att bli upptäckt?Det enda du kan göra är att sluta röka, sry.Hon kommer upptäcka det förr eller senare ändå.Men.. det går ju långsammare ifall man minskar chansen att bli upptäckt? Pappa vet att jag röker men han vill inte ge mig cigg bara :( och Morsan är en ... du vet.. typisk Morsa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Om du fortsätter röka två paket i veckan (ganska lite) fram tills du är 75 (du hade förmodligen levt till 85 om du inte rökt eftersom medellivslängden sänks med 10 år för rökare...) kommer det kosta dig ca 280'000 spänn. Bara en liten notis sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg