Lillskiten2 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 (redigerat) Tjena Nu är det så att jag har blivit ganska trött på Musiken som kommer upp varje gång du klarar ett uppdrag i Gta sanandreas. Så min fråga är helt enkelt finns det ett sätt att ändra ljudet så jag till exempel kan få Gta 3 Ljudet istället närt jag klarar uppdrag eller gta IV Ljudet? Mvh lillskiten <-------- det ljudet är jag trött på Det skulle jag vilja ha istället <-------- Redigerat 18 Augusti 2011 av Lillskiten2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Tror inte att det finns en översättning på det ljudet ute. Kanske i ett total conversion mod i sånna fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Ska väl finnas nån fil som typ heter missioncompletetheme borde vara en musikfil sen så ska man nog kunna sätta in en annan fil där ifrån YouTube eller sin dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 På data lätt , på ps2 går inte att modda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Tjena Nu är det så att jag har blivit ganska trött på Musiken som kommer upp varje gång du klarar ett uppdrag i Gta sanandreas. Så min fråga är helt enkelt finns det ett sätt att ändra ljudet så jag till exempel kan få Gta 3 Ljudet istället närt jag klarar uppdrag eller gta IV Ljudet? Mvh lillskiten <-------- det ljudet är jag trött på Det skulle jag vilja ha istället <--------Är det inte bara att kopiera filen i gta3 och ändra namnet till samma och byta namn eller ta bort den från gta san andreas? /kanske skrev otydligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg