cubone Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Hej, jag fattar inte riktigt hur man aktiverar ett mod på minecraft 1.7.3... Jag har googlat och kollat youtube och massa sånt men hittar ingenstans hur man gör, så om det är ngn här som vet så säg gärna till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 1. öppna \.minecraft\bin\minecraft.jar med winrar. 2. Öppna modden med winrar 3. Flytta alla filer från modden till minecraft.jar 4. Ta bort META-INF i mincraft.jar 5. Starta om Minecraft 6. Have fun! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 21 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jag har ingen Meta-mapp. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jag har ingen Meta-mapp. :(bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 21 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Varf e det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 21 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Skulle nog säga trögfattad om jag bara får välja mellan dom 2... Just for the record så är det ett "ultimate fist" mod jag vill använda och jag har version 1.7.3 (går också bra med "magic wand" eller ngt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Varf e det bra?För att mods går inte att köra om man har META-INF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 1. öppna \.minecraft\bin\minecraft.jar med winrar.2. Öppna modden med winrar3. Flytta alla filer från modden till minecraft.jar4. Ta bort META-INF i mincraft.jar5. Starta om Minecraft6. Have fun!Funkar med 7zip och alla andra arkiv program med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 För att mods går inte att köra om man har META-INF.Jo, men det funkar inte ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 hittat felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 ouuu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg