MentalogisT Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Vem är det på din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Vem är det på din avatar? http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Rock_Shooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 På en skala från 1-10, hur mycket är du intresserad i Anime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 På en skala från 1-10, hur mycket är du intresserad i Anime?10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Hur kommer det sig att du är så intresserad av Anime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Hur kommer det sig att du är så intresserad av Anime?Har läst manga sen jag var 9 och kollat på anime sen jag var 10. Och jag tycker att det är bra och är intresserad av landet Japan ocså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Gillar du Sailor Moon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Gillar du min granne totoro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Tycker du om pulvermos eller vanligt mos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Rödvinbär eller svartvinbär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Gillar du Sailor Moon? Bara sett det på TV när det gick för länge sen, men jaa :) Tycker du om pulvermos eller vanligt mos?Vanlig ' Rödvinbär eller svartvinbär?Vet inte, men svarta kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Vad tycker du om Leif GW Persson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.