pontaxxr Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Hejsan, Jag ska köpa ny dator. Vilken processor är bäst/mest prisvärd? Intel core i7 2600k Intel core i7 950 Intel core i7 960 vilken av dom 3 processorerna är den bästa eller mest prisvärd? skriv gärna varför ni tycker det. Tacksam för snabbt svar för jag vill gärna köpa snart. MVH Pontus Johansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 2600k. Nya generationen samt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 2600k. Vill även rekommendera i5 2500k. Den är mer prisvärd, iaf om du ska spela. Ska du hålla på med annat så att du gärna vill ha HT så är ju däremot 2600K bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Tack för snabba svar :) då kör jag på den ;) jag spelar inga spel men täck för infon:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.