MiNeCrAfT Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 (redigerat) Hej Hade tänkt att köpa en stationär dator om några dagar. Det ska vara en kundvagn från inet där allt som behövs i datorn ska ingå, inklusive windows 7 och montering. Så här ser min nuvarande kundvagn ut http://www.inet.se/kundvagn/visa/773610/nydator Datorn ska användas till spel, t.ex Minecraft, Bf3, MW3 och liknande spel. Redigerat 25 Augusti 2011 av MiNeCrAfT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Om du känner någon som har ett operativsystem som dom fått på något sätt (a) så kan du ju satsa på ett bättre grafikkort och 8 gb ram är la rätt mycket? jag har bara 4 och det fungerar kanon :P fast å andra sidan är det inte så dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Ett tips är att skaffa OS på annat sätt så att datorn blir billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansgamercod Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 skaffa en Macbook pro istället. den kan ha samma spel och den är snabb och inte lika dyr som en stationär dator. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 skaffa en Macbook pro istället. den kan ha samma spel och den är snabb och inte lika dyr som en stationär dator. :DEh, inte ett dugg prisvärt. Skulle aldrig köpa en Macbook före en speldator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 skaffa en Macbook pro istället. den kan ha samma spel och den är snabb och inte lika dyr som en stationär dator. :DGet the fuck out. Och förövrigt så håller jag med xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 skaffa en Macbook pro istället. den kan ha samma spel och den är snabb och inte lika dyr som en stationär dator. :DLura inte killen, BF3 kommer inte kunna köras på en Mac, inte ens med Windows XP, så jag håller med Kawaiineko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Lura inte killen, BF3 kommer inte kunna köras på en Mac, inte ens med Windows XP, så jag håller med Kawaiineko.Meh. Jag är visserligen inte intresserad av BF3. Men jag införskaffade Just Cause 2 och när jag skulle spela det gick det minsann inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MiNeCrAfT Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Kommer aldrig att köpa en mac. Men är min kundvagn bra? Och ifall jag skaffar os på annat sätt, och satsar på bättre grafik kort, vilket ska jag välja då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Kommer aldrig att köpa en mac. Men är min kundvagn bra? Och ifall jag skaffar os på annat sätt, och satsar på bättre grafik kort, vilket ska jag välja då??Kör på det här: http://www.inet.se/kundvagn/visa/621984/2011-07-15 Windows 7 ska du köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Glöm inte att personen ska ha montering också. Sen måste MiNeCrAfT tänka på att installera 64-bitars OS, annars kan man inte använda mer än ca 3,25 GB RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MiNeCrAfT Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Kör på det här: http://www.inet.se/kundvagn/visa/621984/2011-07-15 Windows 7 ska du köra på.Vill dock ha den ihopbyggd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.