fubbis Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Jo, ja kanske ska jailbreaka min iphone o undrar nårra saker: 1. kan det gå helt fel när man ska installera så att iphon(4) går sönder? 2.om man unjailbreakar, får man fortfarande inte garanti om den går sönder? 3.kan man skaffa nått virus sydd? 4.kan man få alla apps i appstore gratis? 5.ska jag nedgradera till 4.3.3 o göra unthreted jailbreak eller ha 4.3.5 o ha threted? 6.Är det värt det? hoppas att få så många av dessa frågor besvarade tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Jo, ja kanske ska jailbreaka min iphone o undrar nårra saker: 1. kan det gå helt fel när man ska installera så att iphon(4) går sönder? 2.om man unjailbreakar, får man fortfarande inte garanti om den går sönder? 3.kan man skaffa nått virus sydd? 4.kan man få alla apps i appstore gratis? 5.ska jag nedgradera till 4.3.3 o göra unthreted jailbreak eller ha 4.3.5 o ha threted? 6.Är det värt det? hoppas att få så många av dessa frågor besvarade tack :)1. Det KAN hända men är ytterst sällsynt om man följer guider. 2. När du "unjailbreakar" så har du garanti.3. Ja.4. Ja.5. Nedgradera.6. Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 1. Ja, du kan skada mjukvaran, men det går alltid att återställa mjukvaran till fabriksinställningar. D.v.s. du kan inte 'förstöra' den, sålänge du har abonnemang på den. 2. - 3. Ja, om du inte vad du gör kan det vara en bra idé, då du kan komma åt så otroligt mycket mer mjukvara som inte är kontrollerad på något sätt. 4. Nej. 5. - 6. Beror på, om du inte vet vad du håller på med så är det inte värt det. Det kan krångla ganska mycket och du behöver ha kunskaper inom att använda datorer/googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Ok, men bara en fråga till: När man nergraderar(och jailbreakar), försvinner allt på telefonen?; musik, bilder o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Ok, men bara en fråga till:När man nergraderar(och jailbreakar), försvinner allt på telefonen?; musik, bilder o sånt?Ja. Vet inte om du kan ta någon säkerhetskopia och lägga in den på ett lägre operativsystem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.