Proccito Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Tjenare Jag undrar hur man kan få tillbaka raderade filer För min syster snackade om att filer som man raderade inte togs bort helt, utan att man kunde hitta dom om man letade långt in i hårddisken. Om någon vet om det går och isåfall, hur jag gör det, så svara gärna. Jag vill ej ha osäkra svar, utan svar där ni är 100% säkra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Papperskorgen? By default så läggs allt du raderar där i, vista har nog ingen begränsning tror jag inte, i Win 7 tror jag default setting är begränsad papperskorg. Du kan enkelt ställa in att allt du raderas raderas istället för hamnar i papperskorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Nej alltså när man raderat från papperskorgen, så finns dom endå kvar, fast dom knappt syns, men att dom endå är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Jadu.. Här har du lite grejer du kanske kan kolla på: Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 (redigerat) Ja. Det går att hitta ändå. Bl.a. windows raderar egentligen inte filen. Bara gör den osynlig. Så om man vill så kan man använda vissa program så dessa filer blir överskrivna. Ju fler gånger man gör det ju svårare blir det att se filerna. Hittade det igår av en slump så nu kunde jag svara i.a.f. I vanliga fall suger jag på datorer. :lol: Redigerat 26 Augusti 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.