Gamer 1 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Min kompis undrar vad man ska göra efter att man har klarat andra gymet...?
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 okej såhär gör du soodowoodo är i vägen och för att fånga den ska du gå till goldenrod city om du inte vet hur man gör så måste du först få cut efter det går du genom ilex forest när du har gjort det kommer du till en byggnad (man får headbutt av en gubbe i ilex forest) in i den sen kommer du ut ur ilex forest efter forsätt uppåt det kommer va lite gräs och tränare men om du inte vill möta dem gå i gräset. Sen kommer ett hus i huset så får man ett egg i egget finns togepi du behöver inte ta det men ändå sen fortsätter du uppåt då kommer du till golddenrod city sen ska du gå till gymet klara det och bredvid gymet så finns det ett hus. om du går in dit finns det en tjej men du ska skita i henne. sen skaru forsätta uppåt ut ur goldenrod city och om du går rakt om kommer du till pokemon parken men du ska inte in dit utan du ska gå åt höger där kommer det vara lite gräs och en bug catcher vinn över han sen kommer du till en buske som du kan göra cut på. gör cut sen ska du forsätta upp sen kommer du träffa en tjej som är nära soodowoodo och prata med henne du går hon hem till goldenrod. Sen skaru tebax te goldenrod och prata med tjejen i huset brevi gymet då kommer hon säga att du ska klara gymet först för att få en squirt bottle sen skaru klara gymet gå tebax te henne få squirt bottle sen ska du till soodowoodo (det mobbade trädet) och klicka på den då står det villdu använda squirt bottle på den då trycker du ja sen så anfallare soodowoodo dig det är bra om du har pokebollar för det finns bara en soodowoodo i hela spelet. Sen ere bara fortsätta vägen upp och då kommer du till nästa stad! :D
Gamer 1 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Min kompis tackar så mycket!..........
Gamer 1 Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Maj 2004 Min kompis behöver hjälp igen.... Han undrar vad man ska göra efter att man har klarat tredje gymet....
GS Boll? Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Skrivet 22 Maj 2004 okey tredje gymet hmm. vilken e tredje gymet ? :rolleyes:
Rekommendera inlägg