Layton Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Jag har en superkraft som gör så att jag kan bygga upp, laga och ta bort saker med blicken. :D Har du sett någon häftig bil på senaste tiden (IRL)? Och vad var det för någon bil isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 (redigerat) Såg en Porsche Carrera GT från ~07 och en splitter ny Porsche 911 GT3 RS röd/vit. Ovanligt för att vara i lilla Karlskrona ! Sett någon kändis på sistone ? En sådan ! (Ja, bilfantast. Kan dock inte ett skit om det som sitter i, bara utseende.) Redigerat 31 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) Såg en Porsche Carrera GT från ~07 och en splitter ny Porsche 911 GT3 RS röd/vit. Ovanligt för att vara i lilla Karlskrona ! Sett någon kändis på sistone ? En sådan ! (Ja, bilfantast. Kan dock inte ett skit om det som sitter i, bara utseende.)Magnus Rosén, fd basist i Hammerfall.Han signerade min bas i våras :) Din bästa upplevelse, och du får gärna beskriva den. Snygg bil btw Pussycat Redigerat 5 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) Bästa Upplevelsen Går knappt att beskriva men det var väl när man träffa tjejen min :D Favorit Film Västern Eller action? Redigerat 5 September 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Jag týcker bäst om action. Tycker du att jag är konstig som tycker att bilen ovan inte är så jättesnygg? (Jag tycker inte den är ful, men heller inte snygg.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Jag týcker bäst om action.Tycker du att jag är konstig som tycker att bilen ovan inte är så jättesnygg? (Jag tycker inte den är ful, men heller inte snygg.)Inte det minsta, alla har sin egna smak. Om du fick önska dig allt i hela världen, vad skulle det vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) Bo nära min flickvän såklart :D Vad föredrar ni på en fredags kväll Chips och läsk och en bra film Eller hänga med Grabbarna på Krogen Redigerat 5 September 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Beror på om man ser filmen ensam eller med kompisar. Akustisk gitarr eller piano? (omöjligt val jag vet :o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) Akustisk gitarr då den är lättare att ta med sig till en lägereld. Vad åt du till middag idag ? [EDIT] Porschar har blivit otroligt vackra på sistone, dock slår de inte gamla 911or.. Ingen speciell skillnad va ? < 3 Redigerat 5 September 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Jag åt pasta, ost, svamp och bacon. En alldeles förträfflig kombination, om du frågar mig. Jo, akustisk gitarr är förstås en självklarhet vid lägerelden, något som knappast kan sägas om piano. Men, vilket av de två instrumenten lyssnar du helst till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Stek och postatis och brun sås. Vad föredrar ni Präst eller Rumpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Jag svarar på Juicelol Gitarr, men jag tycker piano får vackra melodier som är ganska avslappnande, men jag väljer Gitarr. El-gitarr eller Auktstisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.