sp3xor Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Hade tänkt mig o byta till delar som finns i lager, så skulle en grafikkort på 500w fungera med med nätdel på 500w ? eler måste man ty ha 550w-600w ? ^^Du kan köra på 500w, för mig så var det inte någon skillnad när jag ändrade mitt nätagg från 500 till 600 så det ska funka. Alltid bra o ha mer än vad man behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 När det inte finns i lager brukar det ta 1 vecka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 jag fick mitt grafikkort som inte fanns i lager två dar före den skulle komma i lager Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Aj jag bytte ist till andra delar som fanns i lager :) liksom orkade inte vänta så lika bra byta xd Och nu sitter man här med den nya datorn :D ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Aj jag bytte ist till andra delar som fanns i lager :) liksom orkade inte vänta så lika bra byta xdOch nu sitter man här med den nya datorn :D ^^Grattis ;D Hoppas du e nöjd ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 3 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Grattis ;D Hoppas du e nöjd ;oÄr mer än nöjd ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Är mer än nöjd ;DVisa en bild senare på din dator efter bygget ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 1 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Visa en bild senare på din dator efter bygget ;oSÅ blev den ^^ ""sorry för lite sen svar :)"" Redigerat 1 Oktober 2011 av prestige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 SÅ blev den ^^ ""sorry för lite sen svar :)""Najs ;) Vad är det för chassi? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Najs ;) Vad är det för chassi? :)https://www.inet.se/artikel/6901303/cooler-...elite-430-svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 1 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Najs ;) Vad är det för chassi? :)En Cooler Master Elite 430 :P, riktig fin är den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.