Johnossi Skrivet 19 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Pungvred eller gallstensanfall ? Smärtan du kommer att känna får 5 toasts av 5 möjliga. Kanske blir lite lättare att välja nu. Har haft gallstensanfall. Men pungvred, nej. Tar ett gallstensanfall igen i så fall. Vet ju vad som väntar. Vad hette din roliga tandläkare som du berättade om för mig?Gunnar Bringman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Läget? Nu och på det stora hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Just nu är det bra. Överlag är det rent ut sagt åt helvete. De senaste 18 månaderna har varit överjävliga. Men jag överlever nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Extremt jättelång historia. Förkortad: Skada på skada, skadad i 1½ år från det jag älskar mest, handbollen. Faster fick aggressiv form av bröstcancer, vän blev våldtagen, annan vän är suicid och har varit länge, mordhot har skett inom släkten. Det är la en bråkdel, men det som tynger mest. Tjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.